quinta-feira, 28 de março de 2013

Honey Don't (The Beatles)



(Carl Perkins) - Cantado por RINGO STARR 

Well, how come you say you will
When you won't?
Say you do, baby,
When you don't?
Let me know, honey,
How you feel.
Tell the truth, now,
Is love real?

But, uh-uh, well,
Honey, don't.
Well, honey, don't.
Honey, don't.
Honey, don't.
Honey, don't.
I say, you will
When you won't,
Uh-uh, honey, don't.

Well, I love you, baby,
And you ought to know
I like the way
That you wear your clothes.
Everything about you
Is so doggone sweet.
You got that sand
All over your feet.

But, uh-uh, well,
Honey, don't.
Honey, don't.
Honey, don't.
Honey, don't.
I say, you will
When you won't,
Uh-uh, honey, don't.

Well, sometimes I love you
On a Saturday night.
Sunday mornin', you
Don't look right.
You been out
Paintin' the town.
Uh-uh, baby,
Been steppin' around.

But, uh-uh, well,
Honey, don't.
I said, honey, don't.
Honey, don't.
Honey, don't.
Honey, don't.
I say, you will
When you won't,
Uh-uh, honey, don't.

Well, honey, don't.
Well, honey, don't.
Little, little honey, don't.
I say, you will
When you won't,
Uh-uh, honey, don't.


TRADUÇÃO 

Querida, não 

Bem, como é que você vai dizer
Quando você não vai?
Diga você, baby,
Quando você não?
Permitam-me que sei, querido,
Como você se sente.
Diga a verdade, agora,
É o amor verdadeiro?

Mas, uh-uh, bem,
Querida, não.
Bem, querida, não.
Querida, não.
Querida, não.
Querida, não.
Eu digo, você
Quando você não vai,
Uh-uh, querida, não.

Bem, eu amo você, baby,
E você deveria saber
Eu gosto da maneira
Que você vestir a roupa.
Tudo sobre você
Você é tão doce.
É que a areia cai
Tudo sobre os seus pés.

Mas, uh-uh, bem,
Querida, não.
Querida, não.
Querida, não.
Querida, não.
Eu digo, você
Quando você não vai,
Uh-uh, querida, não.

Bem, às vezes eu te amo
Em um sábado à noite.
Domingo manhã, você
Não olhe direita.
Você esteve fora
Pintando a cidade.
Uh-uh, querida,
Lembra-te.

Mas, uh-uh, bem,
Querida, não.
Eu disse, querida, não.
Querida, não.
Querida, não.
Querida, não.
Eu digo, você
Quando você não vai,
Uh-uh, querida, não.

Bem, querida, não.
Bem, querida, não.
Pouco, muito pouco de mel, não.
Eu digo, você
Quando você não vai,
Uh-uh, querida, não.

Nenhum comentário:

Postar um comentário